Las Webs del Vino

NUEVAS SECCIONES DE LAS WEBS DEL VINO

viernes, 27 de febrero de 2009

Feria "Mesón del Vino"


Ya han comenzado en el bulevar Blasco Ibáñez de Castellón los trabajos para instalar las 42 casetas que, a partir del día 14 de marzo, conformarán la próxima edición del Mesón del Vino.

(...)

Cata de Albariño

Respecto a las actividades que se han programado este año en el interior del recinto, el presidente de Els 20 del 88 avanzó que "para la tarde del viernes 20 de marzo hemos organizado una cata abierta a todos los vecinos que deseen participar". "El acto se celebrará en la caseta de Els 20 del 88 y se degustará un albariño de la bodega Mar de Frades", dijo Castellano.

(...)

En cuanto al horario en que el Mesón estará abierto al público, las casetas estarán operativas de 11.00 a 16.00 horas y de 18.00 a 24.00 horas durante todas las fiestas, con media hora más de margen de cierre durante los días festivos.

(...)

Foto: Instalación de las casetas (http://www.lasprovincias.es/)

Participació catalana a la fira Foodex de Tòquio



El Departament d'Agricultura, Alimentació i Acció Rural (DAR), a través de l'empresa pública Promotora d'Exportacions Catalanes (PRODECA), organitza la participació catalana a la fira Foodex de Tòquio, que se celebra del 3 al 6 de març.

Foodex, amb una periodicitat anual, és el Saló Internacional d'Alimentació i Begudes més important de Japó, amb notable influència en l'àrea asiàtica més propera. En l'anterior edició, amb una xifra de quasi 100.000 visitants que van poder conèixer els productes dels 2.425 expositors firals, ja fou considerada com la tercera més gran del món, sent una punt d'entrada ideal per a promocionar els productes alimentaris i les begudes. Val a destacar que la majoria de visitants són professionals, caps de compres de grans superfícies, importadors, xefs de restaurants, i sommeliers.

La progressiva occidentalització dels hàbits i costums dels japonesos, que cada vegada tenen més interès per una alimentació saludable i de prestigi, fa que els productes de la dieta mediterrània resultin especialment atractius. Els productes catalans, emmarcats dintre de la dieta mediterrània, i la projecció de Catalunya com a país especialment atractiu per als japonesos, són aspectes positius per a l'establiment i la consolidació de contactes comercials.


Más información: Foodex
Fuente: Boletín DAR